Reklamační řád

Reklamační řád pro e-shop vysnenecopanky.cz

společnost Dream Braids s.r.o.

Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek společnosti Dream Braids s.r.o. (dále jen „prodávající“).

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) na zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.vysnenecopanky.cz.

Kupující je povinen seznámit se s tímto reklamačním řádem a obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

2. Odpovědnost za vady

  • Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že má vlastnosti stanovené kupní smlouvou, nebo obvyklé pro daný druh zboží.
  • Kupující má právo uplatnit reklamaci v případě, že:
    • Zboží neodpovídá sjednanému popisu, druhu, množství nebo jakosti.
    • Zboží není vhodné k účelu, který je uveden v kupní smlouvě nebo k obvyklému účelu.
    • Zboží bylo dodáno vadně nebo nekompletní.
  • Prodávající nenese odpovědnost za vady vzniklé:
    • Nesprávným použitím zboží v rozporu s návodem nebo účelem.
    • Mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím.
    • Opotřebením zboží způsobeným obvyklým užíváním.

3. Reklamační postup

  • Reklamaci může kupující uplatnit:
    • Osobně na adrese společnosti: ul. Okrouhlická 8, Mimoň, 47124
    • Písemně prostřednictvím pošty na výše uvedenou adresu.
    • Elektronicky na e-mail: info@vysnivanecopiky.sk.
  • Reklamace musí obsahovat:
    • Jméno a příjmení kupujícího.
    • Adresu a kontaktní údaje (e-mail, telefon).
    • Číslo objednávky nebo doklad o koupi.
    • Popis vady a požadovaný způsob řešení reklamace (oprava, výměna zboží, sleva, odstoupení od smlouvy).
  • Kupující je povinen předložit reklamované zboží včetně veškerého příslušenství.

4. Lhůty pro uplatnění reklamace

  • Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
  • Zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění je 24 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.
  • Pokud se jedná o vadu, která se projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

5. Vyřízení reklamace

  • Prodávající rozhodne o reklamaci do 3 pracovních dnů, ve složitých případech do 30 dnů od uplatnění reklamace.
  • Kupující bude o výsledku reklamace informován prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
  • V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:
    • Bezplatné odstranění vady (opravu).
    • Výměnu zboží za nové.
    • Přiměřenou slevu z kupní ceny.
    • Odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.

6. Náklady na dopravu

  • V případě uznané reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží zpět prodávajícímu.
  • Pokud je reklamace neoprávněná, nese veškeré náklady na dopravu kupující.

7. Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád je platný a účinný od 17.11. 2024.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu. Aktuální verze je vždy dostupná na webových stránkách e-shopu.

Pokud potřebujete další informace nebo máte dotazy, kontaktujte nás na info@vysnivanecopiky.sk nebo na telefonním čísle +420 721 417 967.